• Projekty

          • Laboratoria przyszłości

          • O programie

            Laboratoria Przyszłości to inicjatywa edukacyjna realizowana przez Ministerstwo Edukacji i Nauki we współpracy z Centrum GovTech w Kancelarii Prezesa Rady Ministrów. Naszą wspólną misją jest stworzenie nowoczesnej szkoły, w której zajęcia będą prowadzone w sposób ciekawy, angażujący uczniów oraz sprzyjający odkrywaniu ich talentów i rozwijaniu zainteresowań. Celem inicjatywy jest wsparcie wszystkich szkół podstawowych w budowaniu wśród uczniów kompetencji przyszłości z tzw. kierunków STEAM (nauka, technologia, inżynieria, sztuka oraz matematyka). W ramach Laboratoriów Przyszłości organy prowadzące szkoły otrzymają od państwa wsparcie finansowe warte ponad miliard złotych, dzięki któremu miliony polskich uczniów będą mogły uczyć się poprzez eksperymentowanie i zdobywać w ten sposób praktyczne umiejętności. 

             

            Nasza szkoła

             

            W ramach programu „Laboratoria przyszłości” szkoła otrzymała 119 700 zł.   
            W ramach projektu zostały zakupione pomoce dydaktyczne w następujących kategoriach:

             

            • części zamienne oraz wyposażenie drobne i materiały eksploatacyjne

            • specjalistyczne urządzenia i narzędzia, materiały edukacyjne oraz oprogramowanie, w tym z zakresu robotyki i mikroelektroniki

            • wyposażenie stanowisk do pracy narzędziowej/technicznej

            • sprzęt do nagrywania, rejestrowania i obróbki obrazu i dźwięku

            • narzędzia do obróbki drewna i metalu

            • Sprzęt gospodarstwa domowego

            • pomoce projektowe

            • środki ochrony indywidualnej
               

          • Nauka ważenia na zajęciach matematyki w klasie 1b

          •  

            W klasie 1a wykorzystujemy na lekcjach sprzęty pozyskane w ramach
            Laboratoriów przyszłości.

             

            Tym razem na matematyce uczyliśmy się ważyć i sprawdzaliśmy czy każdy owoc waży tyle samo, czy połówki są zawsze takie same i co pokaże waga, kiedy będziemy zważyć np. swoją dłoń. 🙂🙂

             

            Odkrywaliśmy także czy każda waga nadaje się do ważenia - również ta własnej roboty 🙂

             

             

            #LaboratoriaPrzyszłości

            #LaboratoriaPszyszlosci

             

             

          • Wyznaczanie gęstości na lekcjach fizyki

          • Dziś podczas zajęć fizyki uczniowie klasy 7a mieli okazję wyznaczać gęstość ciał o kształcie regularnym jak i nieregularnym. Wykorzystaliśmy podczas pracy przyrządy pozyskane między innymi w ramach programu Laboratoria Przyszłości.

             

             

            #LaboratoriaPrzyszłości

            #LaboratoriaPszyszlosci

          • Lego Spike na zajęciach

          • Uczniowie klasy piątej doświadczali edukacji STEM z zestawem Lego Spike. Zaczęliśmy od konstrukcji skoczków bazując na instrukcji, następnie każdy zespół uwolnił swoją kreatywność, dodając własną koncepcję skoczka. Kolejnym krokiem było wprawienie modelu w ruch, co niekoniecznie okazało się prostym wyzwaniem. Poziom wyższy to ruch po wskazanym torze. To pierwsze kroki w Lego Spike, nauka przez zabawę okazała się kolejny raz dobrą metodą na przyswojenie wiadomości.

            #LaboratoriaPrzyszłości

            #LaboratoriaPszyszlosci


          • Tkanie na krośnie

          • Na zajęciach rewalidacji staramy się wykorzystywać sprzęty pozyskane w ramach Laboratoriów Przyszłości.

            Tkanie na krośnie wycisza, uspokaja i uczy koncentracji . bardzo nam to pomaga w pracy z uczniem.

             

            Może sami spróbujecie coś utkać ?

             

             

            #LaboratoriaPrzyszłości

            #LaboratoriaPszyszlosci

             

          • Kolorowe zajęcia techniki

          • W klasie 5 a wykorzystujemy na lekcjach sprzęty pozyskane w ramach Laboratoriów Przyszłości. Dbając o nasze zdrowie, na zajęciach techniki robiliśmy kanapki pełne witamin i koloru. Było smacznie i pachnąco.

             

             

            #LaboratoriaPrzyszłości

            #LaboratoriaPszyszlosci

             

          • Andrzejkowa zabawa - integracja klasy 1a z klasą 1-3 OP

          • 28.11.2022r. zamieniliśmy salę lekcyjną w salę zabaw. Miło spędziliśmy czas - tańcząc, śpiewając i jak to przy zabawach andrzejkowych bywa nie zabrakło wróżb. Dodatkowo przygotowaliśmy pyszne kanapki, wykorzystując sprzęt pozyskany w ramach Laboratoriów Przyszłości.

             

             

            #LaboratoriaPrzyszłości

            #LaboratoriaPszyszlosci

             

          • Wypalamy motyle w drzewie

          • Na zajęciach rewalidacji kolejny raz wykorzystujemy sprzęty pozyskane w ramach Laboratoriów przyszłości. Tym razem wypalamy motyle w drzewie. To zupełnie nowe doświadczenie. Uczy skupienia i precyzji. Warto spróbować.

             

             

            #LaboratoriaPrzyszłości

            #LaboratoriaPszyszlosci

             

          • Czynności domowe- prasujemy koszulę

          • Czynności domowe nie są nam obce. Jeśli jednak czegoś jeszcze nie potrafimy, to trzeba się tego nauczyć 😃😊😄😀Dziś na Technice uczyliśmy się prasować koszulę. To wbrew pozorom bardzo trudne zadanie. Jeszcze trochę ćwiczeń i będziemy mistrzami 😊😉

             

             

            #LaboratoriaPrzyszłości

            #LaboratoriaPszyszlosci

             

          • Montaż silniczka

          • Przed feriami uczniowie klas ósmych, w ramach zajęć fizyki mieli możliwość zmontowania pierwszego w swoim życiu modelu silnika. Zarówno chłopcy i jak dziewczyny świetnie sobie poradzili. Najtrudniejszym okazało się wprowadzenie ramki w ruch ale udało się.

             

            Podczas zajęć wykorzystaliśmy sprzęt pozyskany w ramach programu Laboratoria Przyszłości

            #LaboratoriaPrzyszłości

            #LaboratoriaPszyszlosci

             

             

          • Sprawozdanie

          • Sprawozdanie z wykorzystania pomocy zakupionych w ramach
            Laboratorium Przyszłości

            rok szkolny 2022/2023

             

             

            W klasach 1-3 uczniowie na matematyce uczyli  się ważyć, korzystając w wagi elektronicznej z wyposażenia Laboratoriów, którą mają na stanie sal lekcyjnych. Uczniowie sprawdzali wagi różnych przedmiotów oraz warzyw i porównywali te wartości ze sobą. Ponadto kroili warzywa na  połówki sprawdzając wagi pokrojonych owoców. Do krojenia używano deski oraz noże z wyposażenia Laboratoriów.

            Podczas zabawy andrzejkowej uczniowie przygotowywali  poczęstunek w formie tostów - wykorzystaliśmy do ich robienia sprzęt kuchenny z wyposażenia z Laboratoriów: noże, deski oraz tostery.

            Na stanie pracowni  fizycznej znajduje się szafa do przechowywania pomocy dydaktycznych wykorzystywanych na zajęciach zarówno z fizyki jak i chemii. Ponadto pomocne okazały się również pojemniki warsztatowe, dzięki którym łatwiej przenosić pomoce podczas wykonywanych ćwiczeń. Podczas zajęć w klasie siódmej na lekcji, której tematem były pomiary wykorzystałam taśmy miernicze. Uczniowie dokonywali pomiarów długości blatów oraz  stołu długości i szerokości sali lekcyjnej. W klasie siódmej bardzo pomocna okazała się waga elektroniczna, która ułatwiła dokonywanie pomiarów masy zarówno przy lekcjach dotyczących pomiarów jak również podczas lekcji dotyczących masy a ciężaru ciała, wyznaczaniu gęstości jak i siły wyporu. W klasach ósmych podczas zajęć dotyczących badania prądu uczniowie korzystali z mierników elektronicznych. Do montażu układów wykorzystane zostały przewody pomiarowe typu banan- banan oraz krokodylek.

            W celu uwiecznienia pracy uczniów wykorzystano aparat fotograficzny Sony zakupiony w ramach laboratoriów. Dzięki niemu wykonane nim zdjęcia  można przedstawić na stronie www szkoły oraz stronie fb.

            Podczas realizacji zajęć świetlicowych wykorzystywana była tablica dwustronna mobilna będąca na wyposażeniu świetlicy – do gier typu kalambury, zagadek rysunkowych, demonstracji poprawnego zapisu liter, wyrazów.

            W sali nr 6 znajduje się szafa metalowa na narzędzia , która jest miejscem przechowywania naszych pomocy. Na zajęciach rewalidacji wykorzystywane są zestawy konstrukcyjne do budowania brył dzięki któremu uczniowie biorący udział w zajęciach mogli uczyć się myślenia i działania w przestrzeni. Pojemniki warsztatowe służą nam do przechowywania kredek i pomocy , z których korzystamy na bieżąco podczas pracy.

            Podczas wykonywania stroików świątecznych i dekoracji szkolnych z klasą IV korzystaliśmy z bezprzewodowych pistoletów do kleju na gorąco. Do wykonania dekoracji wykorzystywaliśmy również klej czarodziejski, pędzle i  farby kredowe. Pomocny okazał się stół warsztatowy przy którym zdecydowanie łatwiej się pracuje.

            Na zajęciach techniki zachowując przepisy BHP i dbając o higienę ,  przygotowywaliśmy tosty wykorzystując przybory kuchenne oraz tostery. Było bardzo smakowicie .  Mieliśmy również zajęcia na temat zdrowego żywienia i z pomocą desek do krojenia, przyborów kuchennych przygotowałam z klasą V i VI  zdrowe kanapki .

            Podczas zajęć rewalidacyjnych z uczennicą z klasy IV oraz uczniem z klasy V,  pracowaliśmy na krosnach tkackich. Uczniowie tworzyli makatki w ramach ćwiczeń związanych z doskonaleniem koncentracji, umiejętności logicznego myślenia oraz samodyscypliny.

            Podobnie pracowaliśmy z wypalarką do drewna. Uczniowie rozpoczęli pracę nad serią obrazków przedstawiającą owady. Proces wypalania na deseczkach wciąż trwa.

            Chłopcy i dziewczęta z klasy VI , na zajęciach techniki uczyli się pracować wykorzystując żelazko i deskę do pracowania. Zaczęliśmy od najtrudniejszego czyli od koszuli. Niektórzy uczniowie trzymali w swoich rękach żelazko pierwszy raz.

            W pracowni informatycznej podczas zajęć wykorzystywane są klocki Lego Spike. Uczniowie modelują konstrukcje oraz programownaie klocków z wykorzystaniem aplikacji Spike. Praca odbywa się modelem Steam. Na wyposarzeniu pracowni znajduje się również Drukarka 3D. Uczniowie tworzą modele 3Dza pomoca aplikacji Tinkercad a nastepnie wykorzystują drukarkę do wydruków swoich prac, m.in. ozdób światecznych. Wykorzystane są również  sprzęty audio, wideo do pracy z uczniami na kole informatycznym. Nauka obsługi sprzętu z wykorzystaniem statywu i gimbala to podstawa użytkownaia tego sprzętu. Uczniowie po jego zapoznaniu przystąpili do pracy w aplikacji Windows w celu dokonaia montażu oraz edycji plikóe video.

            Nauki oprogramowania dostępnego w aplikacjach windows do montażu i edycji pliku wideo.

            W ramach laboratoriów przyszłosi do sali nr 13 zostały zakupione regulowane krzesełka i regulowane stoliki. Na co dzień korzystają z tego uczniowie klas 4 – 8. Regulacja mebli umożliwiła dopasowanie wysokości stołów do wzrostu uczniów.

             

          • Przygotowania do balu idą pełną parą

          • Podczas balu karnawałowego uczniowie klasy 1a oraz OP I-III samodzielnie przygotowała poczęstunek - pyszną i zdrową sałatkę owocową. Do jej wykonania użyli sprzętów pozyskanych w ramach Laboratoriów Przyszłości.

             

            #LaboratoriaPrzyszłości

            #LaboratoriaPszyszlosci

             

          • Smażymy naleśniki

          • Na zajęciach techniki z przyjemnością korzystamy z pomocy otrzymanych z ,,Laboratoriów przyszłości". 

            Tym razem przygotowaliśmy doskonałe naleśniki : Było słodko i pysznie :)

             

             

            #LaboratoriaPrzyszłości

            #LaboratoriaPszyszlosci

             

          • Placki z bananami i żurawiną

          • Tym razem , na rewalidacji przygotowaliśmy coś nowego. Placki z bananami i żurawiną :)Przepis jest prosty : mąka, jogurt naturalny, jajka, odrobina proszku do pieczenia, banany, masło do smażenia i żurawina do smaku :)Pycha

             

            #LaboratoriaPszyszlosci

             

          • Zdrowe śniadanka

          • Kto powiedział, że nie możemy w szkole zjeść pysznego i zdrowego śniadania ? Dziś na rewalidacji przygotowaliśmy pyszną jajecznicę ze szczypiorkiem z naszej szkolnej hodowli. Wszystko dzięki wyposażeniu kuchni z programu Laboratoria Przyszłości. Powiedzcie czy ten talerz , pełny zdrowych warzyw i smakowitości, nie wygląda zachęcająco? 

             

            #LaboratoriaPrzyszłości

            #LaboratoriaPszyszlosci

             

          • Zajęcia z robotyki

          • Elementy robotyki w klasie I a,  z wykorzystaniem zestawu Lego Spike to dopiero początek przygody z klockami. Projekt wiatraczka, który został wprawiony w ruch dzięki tworzeniu skryptów dał wiele radości i satysfakcji.

            #sp36

            #laboratoriumprzyszłości

            #innowacja

            #LegoSpike

             

          • Świetlicowy Master Chef

          • Podczas tygodnia zdrowia na świetlicy, korzystając z kuchni szkolnej zrobiliśmy wspólnie zielone wrapy oraz kolorowe tosty. Dzieci poznały tajniki pracy kucharza, nauczyły się poprawnie odczytywać przepisy kulinarne oraz doskonaliły umiejętności kucharskie.

            #LaboratoriaPrzyszłości

            Tekst i zdjęcia: Anna Pacyga

          • Na słodko

          •  

            ​​​​​​​

            Życzymy Wam słodkiego dłuuugiego weekendu 😍Sztuka kulinarna na dobre zagościła na zajęciach rewalidacji u Pani Żanety. Tym razem przygotowaliśmy pyszne, słodkie ciasteczka z jagodami i truskawkami z ciasta francuskiego. 🍰🥧🍮👨‍🍳👨‍🍳🧑‍🍳👩‍🍳 

            #laboratoriaprzyszlosci, 

            #laboratoriaprzyszlosci

        • Rok szkolny 2023/2024

          • Mój domowy chleb" rozstrzygnięty!

          • Mamy dwa pierwsze miejsca Dwa chleby tak różne smakiem i jednocześnie tak pyszne. Brawo. Jesteśmy dumni, że mamy tak zdolnych uczniów. I miejsce - chleb bananowy , Maja Wiecheć kl. III a I miejsce - chleb czosnkowo - ziołowy, Maciej Poloczek kl. II b #laboratoriaprzyszlosci

          • Pyszności

          • ,, Dzień jabłka ' i ,, Dzień chleba ' to doskonały moment na przygotowanie zdrowych kanapek, a tym bardziej na szarlotkę z cynamonem i owocowe szaszłyki. Popatrzcie jakie pyszności robimy z p. Żanetą 

             

            #laboratoriaprzyszlosci

          • Programowanie w klasie 2a

          • Naukę trzeba zacząć od zabawy! Klasa 2a zanim przystąpi do etapu programowania, rozpoczęła etap konstruowania. Bo dobry prototyp to świetny wstęp do bycia inżynierem. Uczniowie użyli swojej największej mocy, jaką jest wyobraźnia. Powstały projekty, w których dostrzec można stabilność konstrukcji, dobór kolorystyczny, kreatywność, niepowtarzalność, zaskoczenie i wiele zabawy!

            #LaboratoriumPrzyszłości #LegoSpike #innowacja #SP36Tychy

          • Programowanie- kolejny etap

          • Etap programowanie: czujnik kolorów. Uczniowie klasy 2a na zajęciach z innowacji robotyczne, testowali czujnik kolorów. Weryfikowali kiedy czujnik działa, jak zachowuje się czujnik kiedy widzi kolor, którego nie zna. Sprawdzali z jakiej odległości będzie odczytywał kolory. Te działania, stały się niezbędne do praktycznego wykorzystania czujnika. Powstał szlaban dla pojazdów, nasz działał na sygnał czerwony, czyli udrażniał przejazd dla pojazdów uprzywilejowanych. Przy tej okazji powtórzyliśmy jakie pojazdy są nazywane uprzywilejowanymi. Jeden czujnik, wiele aktywności i tak to powinno działać ! Brawo młodzi inżynierowie. #LaboratoriumPrzyszłości #LegoSpike #innowacja #SP36Tychy

          • Nie taka fizyka straszna...

          • W ostatnim czasie uczniowie klas ósmych, w ramach innowacji pedagogicznej pracowali nad budowaniem obwodów elektrycznych. Podczas zajęć oprócz ćwiczenia umiejetności montażu na odstawie schematów elektrycznych uczniowie mieli okazję poznać funkcjonalnośc mierników elektrycznych i za ich pomocą mierzyć napięcia i natężenia prądu stałego.

            #LaboratoriaPrzyszłości

            #LaboratoriaPszyszlosci

          • Bateria z ziemniaka?

          • Dziś uczniowie na lekcji fizyki mieli okazję sprawdzić czy ziemniak może zachować się jak bateria. Podczas zajęć uczniowie wykorzystali ten popularny produkt spożywczy aby zasilić diodę. Podczas zajęć grupowych uczniowie mieli okazję zmontować obwód, w którym ziemniak posłużył jako most w przewodzeniu pomiędzy dwoma metalami. Efektem poprawnie przygotowanego obwodu była świecąca się dioda.

            #LaboratoriaPrzyszłości #LaboratoriaPszyszlosci

            Autor tekstu oraz zdjęć: Halina Mazgaj

          • Magiczne śnieżynki

          • Śnieg za oknem topnieje, jednak klasa 2a podarowała nam magiczne śnieżynki, wykonane w programie Snowflake Generator. Uczniowie testując zmianę parametrów ustawień, tworzyli własne śnieżynki, które stały się inspiracją do wygenerowania świątecznego drzewka.

            #innowacja #LegoSpike #Sp36 

            #LaboratoriaPrzyszłości

            #LaboratoriaPszyszlosci

            Autor tekstu i grafiki: Sylwia Milczarek

          • Inteligentny rower

          • Programowanie to nie tylko praca przed komputerem. Proces powinien się zacząć od prototypu, który zostanie przetestowany pod kątem działania programu. Klasa 2a podczas zajęć z innowacji informatycznej wcieliła się w rolę konstruktorów. Powstały Inteligentne Rowery i z pewnością nie można ich nazwać prototypem, to profesjonalne rozwiązania zbudowane z instrukcji Lego Spike. Młodzi inżynierowie nie mieli trudności z konstrukcją. Teraz tylko czekamy na pierwsze uruchomienie.

            #sp36 #innowacja #LegoSpike #LaboratoriaPrzyszłości #LaboratoriaPrzyszlosci

            Autor filmu i tekstu: Pani Sylwia Milczarek

             

          • Jarmark Bożonarodzeniowy

          • Mikołaje ze Szkoły Podstawowej nr 36, powędrowały na XV Tyski Jarmark Bożonarodzeniowy. 🎄🎄🎄🎄🎄🎄🎄
            #laboratoriaprzyszlosci

          • Pierniczki

          • Na zajęciach plastyki z p. Żanetą, nie tylko malujemy na papierze i płótnach. W piątek, malowaliśmy pierniczki #laboratoriapszyszlosci

          • Zupa Pomidorowa

          • Dziś na zajęciach Techniki , dla odmiany gotowaliśmy ZUPĘ POMIDOROWĄ. 🙃
            Ugotowanie zupy, nie jest takie proste, jak się wydaje. Wyszła wyborna :) i nic nie zostało :)


            #laboratoriaprzyszłości

          • Sprawozdanie

          • Sprawozdanie z wykorzystania pomocy zakupionych w ramach
            Laboratorium Przyszłości

            rok szkolny 2023/2024

             

            Uczniowie klas 1-3 podczas zajęć często wykorzystywali aparat fotograficzny, dzięki któremu dokumentowali ważne wydarzenia z życia klasy. Wykorzystano także  sprzęt kuchenny, tj. opiekacze, deski do krojenia, noże oraz miski. Uczniowie w ten sposób uczyli się bezpiecznego korzystania z tych sprzętów a przy okazji przygotowywali pyszne, zdrowe przekąski takie jak sałatki owocowe. Na lekcjach edukacji matematycznej wykorzystywano wagę elektroniczną. Dzieci poznały działanie wagi elektronicznej, mogły porównać jakie są różnice między wagą elektroniczną a szalkową i pozostałymi typami wag. Uczniowie rozwiązywali zadania dotyczące, ważenia z wykorzystaniem praktycznym, ważyli owoce i inne przedmioty. Na edukacji polonistycznej omawiając zawody min. zawód  sprzedawcy, waga ta posłużyła jako jeden z przykładów praktycznych do lekcji i omówień „skąd się wzięła waga, co ważą wagi”. Niewątpliwie dzięki wykorzystaniu pomocy przeprowadzone zajęcia stały się atrakcyjniejsze. Zabawa przez naukę, działanie w praktyce pobudza wyobraźnię i kreatywność uczniów. 

            Z kolei w sali nr 5 oraz  6 znajduje się szafa metalowa na narzędzia , która jest miejscem przechowywania pomocy dydaktycznych. Na zajęciach rewalidacji wykorzystywane były zestawy konstrukcyjne do budowania brył dzięki któremu uczniowie biorący udział w zajęciach mogli uczyć się myślenia i działania w przestrzeni. Pojemniki warsztatowe  znajdujące się w sali 5 i 6 służą  do przechowywania pomocy dydaktycznych, z których uczniowie korzystają na bieżąco podczas pracy na zajęciach plastyki, techniki, fizyki oraz chemii.

            Na zajęciach plastyki i techniki wykorzystywane były wypalarki do drewna tworząc obrazy na sklejkach.

            Systematycznie uczniowie klas IV-VIII  gotowali i piekli min. placki, naleśniki, ciasteczka z ciasta francuskiego oraz przygotowywali sałatki i zdrowe śniadania. Korzystali z desek do krojenia, noży, stolnicy, patelni i kuchni. Wspólnie gotowali zupę pomidorową z makaronem.

            Uczniowie uczyli się jak postępować z narzędziami w kuchni oraz postępowali zgodnie z przepisami BHP.

            Na zajęciach plastycznych uczniowie korzystali  z farb i pędzli zakupionych w ramach laboratoriów przyszłości aby stworzyć ciekawe prace.

            Korzystali również z farb do malowania, nożyków do cięcia, pistoletów na klej, miarek centymetrowych oraz pomocy matematycznych. 

            Podczas zajęć w klasie siódmej na lekcji fizyki, której tematem były pomiary uczniowie wykorzystywali do wykonania zadania taśmy miernicze. Uczniowie dokonywali pomiarów długości blatów oraz  stołu długości i szerokości sali lekcyjnej. W klasie siódmej bardzo pomocna okazała się waga elektroniczna, która ułatwiła dokonywanie pomiarów masy zarówno przy lekcjach dotyczących pomiarów jak również podczas lekcji dotyczących masy a ciężaru ciała, wyznaczaniu gęstości jak i siły wyporu. W klasach ósmych podczas zajęć dotyczących badania prądu uczniowie korzystali z mierników elektronicznych. Do montażu układów wykorzystane zostały przewody pomiarowe typu banan- banan oraz krokodylek.

            Na zajech informatycznych uczniowie wykorzystywali  Klocki Lego Spike. Modelowanie konstrukcji, programowanie klocków z wykorzystaniem aplikacji Spike to była dla uczniów prawdziwa zabawa poprzez naukę. Ponadto na zajęciach uczniowie modelowali 3D z wykorzystaniem programu Tinkercad. Uczniowie zapoznawali się z instrukcją obsługi drukarki, rodzajami filamentów, rodzajem plików wykorzystywanych w druku 3D a także implmentowali gotowe modele 3D z wykorzystaniem stron udostępniających modele na wolnych licencjach.  Na zajęciach wykorzystywano także Green screen do pracy z uczniem, modelowanie grafiki 2D, wykorzystanie narzędzi do edycji grafiki Canvas.

            Wykorzystano do tego aparatu - kamery do nagrywania filmów promocyjnych, zdjęć. Wykorzystywano także sprzętu audio-video do projektów klasowych (reklama)

             

            #LaboratoriaPrzyszłości

            #LaboratoriaPszyszlosci

             

             

             

          • Czy fizyka to tylko nudna teoria?

          •  

            Dziś podczas lekcji fizyki uczniowie klas ósmych mieli okazję zmontować proste obwody elektryczne wykorzystując schematy elektryczne a także mierzyli napięcie oraz nateżenie prądu stałego za pomocą   mierników elektrycznych 

            #LaboratoriaPrzyszłości

            #LaboratoriaPszyszlosci

            Autor tekstu i zdjęć: Halina Mazgaj

          • T A N G R A M

          • Uczniowie klasy 6 w ramach powtórki o wielokątach układali tangramy. Podczas lekcji doskonalili swoje umiejętności matematyczne, powtarzali wory na pola oraz własności poszczególnych figur. Tworzenie różnych figur i obrazków z elementów tangramu było doskonałą zabawą, chociaż wcale nie taką prostą:)

            #LaboratoriaPrzyszłości

            #LaboratoriaPrzyszłości

            Tekst i zdjęcia: Alicja Wiśniowska

          • 🧇 DZIEŃ GOFRA 🧇

          • 25 marca obchodzony jest Dzień Gofra, nasi uczniowie z tej okazji przygotowali w szkolnej kuchni gofry z owocami. Mali kucharze poznali tajemnice związane z pieczeniem gofrów. Wykorzystaliśmy sprzęt z laboratoria przyszłości.

            Tekst i zdjęcia: Anna Pacyga

            #LaboratoriaPrzyszłości

            #LaboratoriaPrzyszłości

    • Kontakty

      • Szkoła Podstawowa Nr 36 im Narodów Zjednoczonej Europy
      • 32 227 82 70
      • 513 032 867
      • ul. gen. Ch. de Gaulle'a 18
        43-100 Tychy
        Poland
      •  ePUAP:/Sp36Tychy/SkrytkaESP
      • Adres do e-Doręczeń:AE:PL-43289-29077-FIWBU-30
    • Logowanie